Namngenerator

Har kollat två sidor som föreslår det kommande barnets namn utifrån vad föräldrarna heter. Glenn eller Freja ska visst passa våra barn. Det tyckte inte jag. Georg eller Fia tyckte den andra sidan. Näe.

Man tittar mycket efter namn när det börjar närma sig. Det gjorde jag i slutet med Bella också. Ändå hade vi bestämt hennes namn flera månader i förväg...
Nu har jag ett flick och ett pojknamn som jag har fastnat för. Jag måste bara övertala Johan att de verkligen är fina. Han släpper inte Harry nämligen, som Bella skulle hetat om det blev en kille. Det känns inte riktigt lika rätt när min vän Annica fick en Harry i år.

Vilka namn tycker ni är fina?:)

Kommentarer
Postat av: Micha

Gabriella tycker jag är fint, men smeknamnet lär bli "Ella" & de kanske blir lite tråkigt för det finns ju redan en Bella :D .. Lukas är också fint :)

2010-08-05 @ 00:58:38
URL: http://busungeeh.blogg.se/
Postat av: Martin

Alicia och Allan!

2010-08-05 @ 13:04:43
Postat av: Lotta

Lucas är mitt! =P Men Morgan är fäl fint? Bella och Molle! =)

2010-08-05 @ 14:49:28
URL: http://lottabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0