Min stora älskling är hemma:)

Idag kom Johan hem, efterlängtad har han varit. Av både mig och Bella. Som hon har skrattat med pappa idag!:) Och jag har inte dugit för fem öre kan jag tala om. Nåja, då vet jag hur det känns för Johan när han säger att det bara är jag som duger...

Vi har hunnit med en massa här hemma idag faktiskt. Städat hela huset, och Johan har varit med ett lass på tippen och vi har lämnat grejer till Salle, Jolle och Lotta som fyllt vårat rum där nere. Så nu är det kliniskt där. Det är sängen och soffan som ska in och sen är gästrummet användbart!:) Sen har Johan målat nå pinnar så staketet kan sättas på plats. Och han har hämtat gipsskivor så vi kan börja få bort panelen.

Nu ligger både dotter och make och sover efter en slitsam dag. Jag funderar på sängen själv, men åtta kändes nästan lite väl tidigt?!:P Ska nog se livet på BB, och sen krypa ner. Följer ni det? Fy fan för idioten till make som var med i förra programmet säger jag bara!! Jag hade sparkat han på bollarna innan den första timmen hade gått om jag var hans fru! Ja, ni som ser det vet vad jag snackar om. Och ni andra måste då nästan se det. Går det inte att se på internet? Try, jag ids inte leta reda på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0