Kalas och IKEA

Dålig update här, men har verkligen haft fullt upp. Faktiskt inte suttit en minut vid datorn på två dagar. Det ni!

I förrgår fyllde lillebror Jolle år. Det blev naturligtvis kalas som vanligt!:) Alla syskonen samlades, och vi åt middag, fikade, spelade kubb och kort kvällen lång.

Igår bar det av mot Happis för jag, darling och svärföräldrarna. Jag älskar IKEA. Jag kan gå runt hur många timmar som helst där. Jag spenderar med största glädje en ledig dag på IKEA som terapi. Egentligen förstår jag inte alls varför. Jag gillar inte deras möbler, gillar MIO´s mycket bättre. Men det finns ju hur mycket småkrams som helst! Och det är billigt! Men i slutändan blir det ju aldrig billigt att åka dit. Vi skulle köpa nå lampor och lämna tillbaka nå grejer, men kom hem 3000 kr fattigare! Jag är nöjd över våra inköp. Nya gardiner till vardagsrummet, lampor, skålar, ett bord med pallar till Bellas rum, massor med ljus (johan tyckte jag överdrivde haha). Det där är rätt sjukt btw.
Jag sa det till Johan. På ikea köper jag 100 ljus för 27 kr. På partylite köper jag 12 ljus för 100 kr. Sick!! Synd att man är beroende av doften honeydew.
Nej, nu ska inte jag tråka ut er med text. Vi ska sätta upp de nya grejerna och jag ska fota så får ni se. Håll ut ett par dagar bara :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ett uppdrag av mig, kolla i min blogg ;-)

2010-08-20 @ 22:17:15
URL: http://idamli.blogg.se/
Postat av: Kjartanidunn

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-02-08 @ 12:36:46
URL: http://kjartanidunn.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0