MVC och läkarbesök

Igår var jag på MVC, jag har ju haft en del besvär den sista tiden som ni vet.
Mitt hjärta slår fler dubbelslag än sist. Mitt blodtryck var ännu lägre också.
85/60 så det är ju inte konstigt att jag har ont i huvudet, är andfådd och yr.
Hon ville att jag skulle göra ett ekg. Tyvärr hade inte läkarna tid så det fick bli idag istället. På morgonen naturligtvis...
Dom sa att det såg bra ut, men det känns inte så rättvist att det tas på dygnets enda tidpunkt när jag faktiskt mår bra?
Läkaren tog fyra olika blodprover också, dom ville ta bla för struma. Det är visst vanligt vid graviditet. Jag ska få svar på måndag.
Annars sa dom att det inte går att göra så mycket. Jag skulle kunna få en medicin att ta när hjärtat slår så där konstigt. Men allt det andra får jag helt enkelt leva med resten av graviditeten, om inte besvären går över förståss, vilket jag verkligen hoppas!
Den sista veckan har dom bra dagarna varit fler än dom dåliga!:)
Vissa säger att det beror på den där akupunkturen jag var på. Jag är dock tveksam. Det gjorde satans ont och minnet av det är fortfarande plågsamt.
Det är inte konstigt att huvudvärken försvann när han stack en nål i min hand och vred om så det fan gjorde ondare än att föda barn! Snacka om att förflytta smärta... Jag har då fortfarande ont i handen och blå blev den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0