Hotellfrukost ala Noréns

Imorse blev jag sugen på ordentlig och god frukost. Plus att jag ville att min make skulle joina mig vid bordet och det gör han bara om man dukar fram. Jag slog till på stort och bakade scones.

Rena hotellfrukosten!

Är på så sjukt gott humör idag. Första dagen på lääääänge utan huvudvärk.
Pratade förresten om den med min BM som sa att det mest troligt är hormonelt och att det är vanligt att gravida kvinnor får huvudvärk de första tre månaderna, men att en del får dras med det hela graviditeten?!
Jag dör om jag ska gå runt och må så här i 5 månader till! Sa det till henne att det är ingen vanlig huvudvärk, det blixtrar ju i huvudet och varken panodil eller vatten tar bort det. Så jag blev tipsad att gå till en sjukgymnast och prova på akupunktur. Jag har aldrig trott på att en nål ska kunna ta bort smärta, men i detta läge är jag villig att pröva vad som helst! Hoppas det funkar. På tisdag ska jag dit.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag led av graviditetsillamående HELA graviditeten när jag väntade Michelle, redan en vecka innan jag visste om att jag var gravid och hela tiden fram till samma dag hon föddes. Efter 3 månader ätandes Postafen och sovandes så var jag beredd att testa allt.

Jag vet att sjukgymnasterna ogärna sticker akupunkturnålar de 4 första månaderna men sedan går det bättre... har att göra med den "första kritiska tiden"

trodde inte det kulle funka men det gjorde det.

Så om inget har ändrats på drygt 11 år i sjukgym världen så är det efter 4 månaden du kan få hjälp av akupunktur.

Jag rekomenderar att du iaf pratar med dem och hör... för annars blir det jobbigt.



/ Kram Från Häxan som en gång i tiden var på Fritidsgården :)

2010-04-14 @ 16:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0