Första rörelserna

Jag har ju totalt glömt bort att skriva att jag har kännt de första rörelserna från dig där inne. I söndags låg jag i sängen och tröck på magen, och då kom det magiska gensvaret. Jag var alltså i v 16+5 när jag kände första gången. Betydligt tidigare än med Bella. Tror vi kände runt v 20 om jag inte minns galet? Dagarna här har jag kännt rörelserna flera gånger. På banken i måndags, det gjorde att jag inte lyssnade så bra en stund. Kom på mig själv med att det var rätt viktigt när jag insåg att jag inte alls visste vad mäklaren babblade om. Jag förlitade mig på att min karl visste för jag ville inte gärna spotta ur mig att han skulle ta allt från början igen;) På jobbet, hemma, men oftast i sängen när jag ska sova kommer dom... Jag kan vara gravid för evigt! Detta är så underbart!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Låter så himla mysigt. Håller verkligen med om att det är underbart att vara gravid, längtar! :) Kram

2010-04-22 @ 16:46:14
Postat av: Malin - Viggos mamma

åh lycka! jag är himla avundsjuk ;)

2010-04-23 @ 11:00:59
URL: http://marilynjacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0