Bedtime

Ikväll har vi varit hos Jompa och Michelle för att "fira" att Michelle gjort högskoleprovet. Säger man så? Firar det? Tänk om man inte har klarat det då? Jaja. Vi tror iaf att Michelle klarat det!;) Hon har iaf gjort bort det nu och det måste vara grymt skönt! Malin var där med Viggo också. Jag höll i honom när han var ledsen och tro´t eller ej, men han blev faktiskt lugn hos mig så vi hade en liten mysstund och jag sjöng en snutt. Det roligaste som hände var dock när Malin skulle byta blöja på Viggo och Johan i chock utbryter att det var nåt som var väldigt galet där nere. Hade gett vad som helst för att få hans min på kort, haha!! "meeeeeen". Åsså kom han på att han var pojke!;)
Nu har jag precis nattat mitt charmtroll och jag tänkte lägga mig i sängen med min bok. Så godnatt säger vi härifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0