Shoppinglycka

Jag lyckades! Vi åkte som sagt till stan för att hitta mig byxor. Jag gå in på en affär, och ut med tre par jeans, en tröja och en scarf. Det är väldigt sällsynt att jag kommer hem med vad jag hade i tanken att köpa... (ibland kommer man hem med allt förutom det man först hade i tanken att köpa. Har ni varit med om det?!
Johan till Zara: Kan du gå och köpa grädde?
- Javisst!!
Johan möter mig i dörren, tar kassen, rotar igenom den snabbt för att kunna fortsätta med maten...
- vart är grädden då?
- ooooooooj, men det finns väl nåt som går att äta där i... ;) ?
- Öhm - Saft, godis, tvättservetter, en tidning... en film, smink ???
- Nähääääee, jaja jag går väl igen då! (Tur vi har nära till ICA)
Men har man bestämt sig för att hitta ett par byxor till exempel så infinner sig aldrig den rätta känslan och man ger upp med en gång! Jag brukar vara orkeslös, se hundra plagg men inget som är rätt. Men allt jag tog i denna dag kändes rätt, så jag beslöt mig också för att sluta där. Kunde ha blivit farligt om jag fortsatt... Sen har jag även hört på ryktesvägar att det nalkas tjejkväll i Piteå. Kan ju vara trevligt att fara på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

När tjejkväll?? :D

2009-09-16 @ 19:14:09
URL: http://sofieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0