Semester från bloggen...

Det har jag haft i några dagar. Har ingen bättre anledning att komma med än den rätta. Jag har helt enkelt inte haft nån ork till internetandet.
Idag har jag varit själv med lillan tills nu då Johan kom hem. Har städat lägenheten och tvättat två maskiner tvätt. Bytt sängkläder och diskat. Så var det bortgjort... Nu kan man bara slappa resten av kvällen! Skönt är det att lillan tycker om att sitta i bärselen så jag kan göra sånt. Hon tycker ju som inte om att ligga och roa sig själv någon längre stund.
Igår var vi med Bella på det tredje baby-simmet och det gick lika bra som de andra gångerna. Jag tror hon är den enda bäbisen som inte gråtit på tre gånger... Fast än hon fått två ordentliga kallsupar. Hon är så duktig min lilla tjej!=)

(bilden är från förra gången då hon simmade med Turid, jag bara älskar den!!)

Nu ska vi fixa ihop nån middag och sen kommer Jonas och Zandra på besök, det blir trevligt!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0