Kräftskiva

Ikväll har vi varit hos Jompa på kräftskiva. Det var väldigt trevligt, och framför allt gott! Jag älskar kräftor! Egentligen borde man äta det oftare, det är ju nyttigt också. Men man måste som ha tid på sig... Det går ju inte fort direkt om man säger så. Jag och Malin satt kvar med våra kräftstjärtar på tallriken när alla andra hade gått från bordet. Jaha? Hur fan hann dom äta?! Jag hade bara hunnit skala och här var alla andra redan mätta?! Hmmm. Jag har en teori, nämligen att dom inte kan ha ätit så många kräftor utan desto mer av tillbehören. Kan den stämma mån tro? Några bilder från kvällen iaf:

Jag och Johan lämnade kalaset ganska tidigt då den senare delen av kvällen trappades upp på festnivån. Vi hyrde en film "punisher" som vi precis sett klart. Hyr inte den! Den sög... Nu ska jag ge lillan sista målet mat, och hoppas på att hon sover hela dagen imorgon. Jag behöver sömn, och då är det helt fel att sitta här, vaken denna tiden på dygnet. Så god natt gott folk.

Kommentarer
Postat av: Martin

så söt hon var i dom där jeansen =) och kolla första bilden som winroth är med på, ser ut som om han trycker in en hel kräfta i munnen :P

2009-09-05 @ 12:07:12
URL: http://krambjornerna.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Åhh kräftor. Det ser så gott ut! Jag har en teori om att man egentligen inte kan kalla kräftor djur utan mer havsinsekter, vilket innebär att jag skulle kunna äta dom ;)

2009-09-05 @ 18:51:57
URL: http://thelifeoffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0