Hemma igen

Då var man hemkommen från Arvidsjaur då. Och Johan bara vände i dörren för att jobba natt. Känns lite ensamt här nu när lillan har somnat... Från full aktivitet med många människor runt omkring en till helt tyst.
Ikväll har man varit på långpromenad med sis också, två timmar gick vi. Duktigt! Jag tycker om våra promenader, man får prata av sig om allt möjligt. Lite som terapi samtidigt som man bränner kalorier, och tiden går fort. Vi står varandra nära min syster och jag. Utan henne skulle jag inte vara hel...
Lite bilder från igår hos farmor:

Lillan i bilstolen

Gotta från dollarstore. Nej, jag överdriver ej... *mums*



Mina andra inköp från dollar. Den lilla sophinken var väldigt söt tyckte jag. Har fått sin plats på databordet. Näsdukarna älskar jag. Gulliga motiv, som passar bra att ha till hands när lillan dregglar mycket... Dom luktar också, inte dumt!

Jag var bara tvungen att köpa denna till Johan också för skojs skull! Han fick den med denna fras från min mun: "jag köpte nåt till dig också, så att jakten kanske ska gå bättre" mohahaa ;) Han skrattade faktiskt!


Farmor med lillan. Hon satt med henne som förtrollad i famnen nästan hela kvällen ;) Söt!

Morbror Jonas kan också! Här rapar han henne... =) Skills


När vi skulle bädda fick Jonas ett trasigt lakan och fann det väldigt roande att leka spöke. Han var dock ej så skräckinjagande...?




Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Joo.. läser du inte viktbloggen? Var inte imponerad av chokladen. :p Tror det e lika bra att sluta helt med sånt! Ska härma dig och köpa den där lilla sopkorgen, var ju hur söt som helst!Likaså Isabelles kläder, ursöta! Är dom köpta eller har någon faktiskt stickat/virkat dom??

2009-09-07 @ 00:57:15
URL: http://thelifeoffie.blogg.se/
Postat av: Ida

Men så skönt! Våran har också sovit bra på nätterna, sen hon var ungefär en månad har hon somnat vid elva-tolv tiden och sovit till ju-åtta, ätit en slurk och fortsatt sova till typ tio, så de är ju härligt :) Annars går allt jättebra, hon bara äter och sover. sover typ fem timmar i streck mitt på dagen också.

Nu har hon då blivit stor, sist vi var på BVC vägde hon 4490 och var 55 lång och jag tycker hon växer för varje dag, men hon är ju ändå två månader så :P



Ni har likadan bilstol som vi också :)

2009-09-07 @ 09:48:00
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0