Gymmat

Nu har jag varit på gymet för första gången på flera flera månader. Jag har sprungit på löpbandet så svetten sprutade, och lyft vikter tills musklerna darrade av utmattning. Ingen mjukstart här inte, det lär jag säkert få ångra. Vi får väl se om jag har den där sexiga gångstilen som får en att se extremt skitnödig ut imorgon;) Men fan vad skönt det känns nu efteråt! Jag har fått en ny gnista och vill känna mig fräsch igen. Sen så är ju även utlandsresan till Turkiet bokad nu, så jag måste ju jobba på strandkroppen! Sju månader är det kvar...

Måste bara få tillägga att även Johan har debutterat som bloggare... haha! Han som tycker det här med bloggande har gått till överdrift. Igår... "men vi måste ju sätta oss och blogga!!" ;)  http://isabellejohansdotter.blogg.se/2009/september/jfrggggnnnnnnnnnnn.html
Skrev han igår när inte min ork var så stor...

Nu ska jag rulla till Vidsel, jag lämnade mina älsklingar där imorse...

Kommentarer
Postat av: Malin

men tack sötnäsa!



åh fan vad duktig du är då! Kämpa på för tusan!!

Åh vad härligt med en utlandsresa.



Jag ska kolla in johans blogg jevlat nu hehe

2009-09-23 @ 15:58:22
URL: http://marilynjacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0