Vill shoppa kläder!!

Ge mig pengar för det finns så mycket jag vill ha!! Man är ju inte rik då man går hemma med föräldrapenning. Men jag ska egentligen inte klaga eftersom att mina dagar är guld värda mot för att gå på jobbet. Iaf, så sitter jag för att beställa lite kläder åt Isabelle eftersom hon växer som en häst, och vi har snart inga kläder som passar. Nåja, det är väl dags då det enda vi hitils behövt köpa är strumpor och strumpbyxor. Tills idag har hon klarat sig med allt vi fått... Men på HM´s sida finns så mycket fint så det är svårt att motstå att beställa själv...
Dessa vill jag ha, ooooja! Och mycket mycket mer...

Hittade detta till lillan iaf, men jag tyckte inte dom hade så mycket fint till våran lilltjej. Vill ha lite mer coola kläder. Någon som vet nån bra sida?!

Kommentarer
Postat av: Martin

Ta det lugnt med kläder åt lilltjejen, trots allt är det ju snart jul ;)

2009-10-21 @ 02:38:33
Postat av: Zandra

Villvalla.se har ju underbara kläder tycker jag :)

2009-10-21 @ 07:42:12
URL: http://www.zandrajonsson.blogspot.com
Postat av: Zandra

menade villervalla.se

2009-10-21 @ 07:42:36
URL: http://www.zandrajonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0