Känsliga läsare varnas! (poo-poo)

Tji fick jag för att jag sa för tidigt att det gick bra att ta sprutorna. Min dotter somnade utslagen och vaknade några timmar senare med världens värsta gallskrik/gråt. Jag trodde hon var sjukt hungrig och skyndade att blanda maten, men det var då inte alls den hon ville ha och skriken blev bara högre och intensivare. Jag har aldrig någonsin hört ett barn skrika så förut? Efter en halvtimme av lunkande runt i lägenheten för att försöka trösta henne och alla möjliga knep jag har hört som kan hjälpa kände jag mig besegrad, detta skulle jag inte klara av... Jag visste inte om det var magknip eller om det berodde på sprutan för hon verkade samtidigt ha ont i magen och har inte bajsat sen i söndags. Jag ringde Turid som kom för att hjälpa mig och vi försökte få henne att bajsa, men en gråtande/skrikande bäbis är kanske inte så sugen på det så vi gav upp och beslutade att ge henne en supp. Det var svårt att få in den och efter en väldigt kort stund så kom den ut igen. Det blev skitkalas utan dess like och jag låg dubbelvikt av skratt måste jag erkänna när Turid som skulle byta på henne säger, "uuu hon fiser mig i ansiktet" åsså bara sprutar det bajs med all världens tryck på hennes tröja, byxor och sockar... Det blev att slå igång en tvättmaskin omgående.
Hon har ont i benen och har fått feber som biverkningar av sprutan, men vi har gett henne en till supp och hon verkar må mycket bättre. Nu hoppas vi bara att hon får sova inatt, annars kan det bli lite jobbigt. Helt utslagen är hon då nu...

Kommentarer
Postat av: Liinda

haha sådär han anton bajsa på¨kig också :P antons feber kom ocksp på kvällen efter sprutan. hur är allt annars då? :)

2009-10-22 @ 08:50:30
URL: http://liiiindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0