En smart uppfinning!

Jag önskar att jag var uppfinningsrik. En del saker stör man sig ju så förbannat på istället för att kunna hitta enkla lösningar. Sen blir man skitsur när någon liten snorunge kommer på en så lätt sak som en vattenflaska som går att fylla på från sidan, och dessutom blir skitrik på kuppen! En sak som har irriterat mig är att Isabelles bodysar alltid blir för korta på längden?! Men helt stora i armarna... Då hittade jag denna smarta lösning på onetex.se :

Smart va! Bodyförlängare... Det är ju ändå ingenting som syns. Detta klickade jag också hem. Jag fullkomligt älskar bäddsetet med prinsessorna på!


Någon annan än jag som brukar ligga på mage med boken lutad mot sängramen och alltid irriterar sig över att sidorna i boken lixom åker upp? Inte längre!! Med dessa hårband från dollarstore, 5 st för 10kr slipper jag promblemet och dom kommer dessutom till användning, värdelösa som dom var till det som är tänkt!
Har inte tänkt påstå att det var supersmart, men nåt lyckades jag ju iaf klura ut!:)

Kommentarer
Postat av: Ida

smart! Både med bodygrejen och boken :) skynda dig att skaffa patenet på det så ingen snor din idé ;)

2009-10-26 @ 23:53:21
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0