I´m back.

Min ork till bloggandet har försvunnit. Jag tänkte försöka återfinna den när många klagar på att de inget har att läsa om Bellas framsteg (inte är det mig ni är intresserade utav ;P). Idag vaknade hon strax efter 9 och har alltså fått sig 9 timmars nattsömn. Skönt för mig - ooohjaa.
Hon har nästan klarat av att vända sig från rygg till mage också. Det är bara den där lilla sista biten som är så jobbig. Hon är så underbar min unge! Nästan alltid glad, och hennes leenden får mig att smälta som smör i solsken! De senaste dagarna har hon jollrat som tusan. Det är det underbaraste ljudet som finns!
Sen har hon funnit sin bästa vän. Hon skrattar när hon tittar på henne, härmar hennes rörelser och sträcker ut tungan åt henne för att finna att denna människa gör samma sak, så då börjar hon om från början. Denna vän är... tadaaaaa: Hennes spegelbild! Det är för roligt att titta på!





Synd att spegelbilden är så mörk så man inte ser hennes leenden, men hon skrattar iaf om ni inte förstod det roliga. Om inte annat så hör man när faster Lotta inte kan hålla tillbaka skrattet ;)

Nu hade jag tänkt få i mig nå lunch. Sen idag blir det att fara och simma med Lotta. Vågen visade 54.8 imorse. Glad, träningen ger resultat =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

så söta videos! mer ;) och shit vad duktig du är - du väger mindre än mig och har fött barn :) imponerande!

2009-10-16 @ 13:53:31
URL: http://mlisord.blogspot.com
Postat av: Emilie

Hejsan hjärtat!

Oh vad gulligt =) Längtar oehört mkt att få träffa henne igen :) ett bra tag sen nu :/

shiit vad du är duktig som går ner så fort :)

kan ju höras av i helgen kanske?

Puss och kraam

2009-10-17 @ 00:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0