3 måndars kontroll

Nu har jag varit med Isabelle på 3 månaders kontroll. Jag och Johan gissade innan och han la av en gissning på 5.5kg och 60 lång. Jag gissade på 6kg och 61 lång. Man kan ju säga att jag inte var så långt ifrån. 5910g och 60 lång har hon hunnit bli. Hon följer kurvan så exakt som det bara går!=)
Hon fick även två sprutor och jag är imponerad över hur bra det gick att ta dom. Det tog en stund innan hon började gråta och jag hann tänka att ska du inte börja skrika?! Men det gick över jättefort och hon började istället spana in mobilen som hänger över skötbordet där. Den var väldigt intressant!=)
Det hände dock en väldigt lustig grej idag... Vi träffade Margareta som sa ungefär så här: "men heeeeej, äntligen får jag se dig! Så söt, mig ska du ju känna vet du. Jaa, och Margareta visste det skulle bli en pojke".... ?!

Kommentarer
Postat av: Ida

Oj, vilda verkar vara minst nu utav alla i våra "grupper" (typ föräldrautbildning, sim osv)! verkar som att hon kommer bli en pygmé :| haha. men gud vad skönt att det gick så bra att ta sprutorna, det gjorde det ju inte för oss!



Haha, trodde margareta att det var en pojke??

2009-10-21 @ 12:20:31
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Michelle

Haha men oj, sa hon verkligen då? Haha så pinsamt för henne :D

2009-10-21 @ 12:49:04
URL: http://busungeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0