Zara Önskar

Nu närmar sig födelsedag & julafton med stormsteg, så för att bespara er onödigt tänkande och sista-minuten-inhandling av något som jag ändå inte vill ha så lägger jag här ut en önskelista! PS: Ni är varmt välkomna till mig på fika nästa onsdag, även om presenten kommer ur den första kategorin ;)

Under 50-lappen:




Diadem från H&M, Sagan om Isfolket serien, har inte en endaste bok av dom men skulle gärna vara stolt ägare, så vilket nummer som helst vill jag ha så jag kan börja samla! Finns på cdon.com för en billig peng (då jag har gott om fattiga vänner rekommenderar jag er dock att ta nåt nummer upp i serien för att undvika dubbletter), tårtfat från rusta.se.

Under 100-lappen:

Kakfat från ellos.se, Örngott från hm.se

Under 200kr:



Morgonrock från halens, strl XS. Mascaran går att köpa nästan överallt, "double extension beauty tubes" från loreal. Dubbellakan till sängen, alltså strl 180.

Under 300 kr:




Morgonrock (minsta storleken) sänglinnen, fleecejackor (strl M) och tofflor (strl 36/37) från hm.se. Visst var dom väl söta, tänk att få gå med dom på sig inomhus!!

Under 700:



Strykjärn och en muurikka med ben. Det behöver inte vara just dom här varianterna, vilken som helst går bra! Så man kan nog komma under 700kr om man letar =)

Under 1500:



Friendsboxen finns på cdon.com och en sladdlös dammsugare = me want!!

Detta kan man nog bara drömma om!! En sån här vill jag ha från skoterdelen.com, 1749 dyra riksdaler:

Själagott-presenter 0 kr:
Ett presentkort på sovmornar skulle inte heller sitta fel!! Ett alternativ till den som är jäääääättefattig eller den som vill göra mig riktigt gott!;) Hmmm, nu börjar huvudet spinna. Ett presentkort på städning av vårat hem? Det önskar jag mig MEST av allt! Hör ni det?? Mest av allt... Annars funkar fika också bra. Våran frys ekar... Eeeeekoooo

Kommentarer
Postat av: Isabelles Farmor

Förstör inte för oss nu. radera åtminstone den första bilden på listan tack. så där då vet du det

2009-11-10 @ 09:11:33
Postat av: malin

hej zara, jag har hela isfolket serien, du kan få låna böckerna om du vill. hoppas allt är bra annars. kram

2009-11-13 @ 19:24:12
URL: http://marilynjacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0