Tisdag

Jag som skulle lägga mig tidigt ikväll. Jo tjeeena, här sitter man vaken och klockan är strax ett. Suck... Jag har en vag misstanke att det är alla sena nätter som frambringar min huvudvärk. Jag är inte van. Vad har man gjort idag då? Inte så mycket. Först kom Johans familj hit på fika och hans pappa fick en present. Chocklad, som hade smält för att dom låg på micron och jag precis innan hade kört min lunch bestånde av fryst köpesmat i ungefär en timme för länge. Den var stenhård... Och lotter, någon som vet om han vann? Han kanske skrapade dom här? Jag var inte riktigt vaken. När dom hade farit var det middagsdags och den bestod av leftover-pizza. Ingen ork att laga mat. Sen lagade jag dock märkligt nog mat till Jonas!? Men det var för att han mutade mig med det för att sen följa på promenad. Kände att jag behövde frisk luft. När han dumpade mig för en hockey-match lyckades jag övertala Sofie att möta mig för resterande promenadturen. Efter det har jag sett desperata och sprungit mellan datorn och Bella då hon vägrat somna och inte riktigt är så bra på att behålla tutten i munnen. Nu ska jag lägga mig och sova var då tanken. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0