Morgonmys.

Först vill jag börja med att tacka alla för i lördags, och speciellt Martin och Sofia för deras halloweenfest som var väldigt välplanerad och lyckad! Jag hade verkligen jätteroligt!=)

Idag har Johan busat med Isabelle och hon skrattade högt. Väldigt högt. Det var så gulligt att jag kunde lägga mig i graven och dö med en gång! Här är iaf lite av deras morgon tillsammans!
Efteråt somnade hon utslagen och hör och häpna. Fyra timmar i sträck efter nattens sömn orkade hon vara vaken, det är rekord. Så här ser man ut då man somnar efter ett sånt race.


Kommentarer
Postat av: Malla

Hej! Vad roligt, jag ÄLSKAR nya läsare :) Nu måster jag spana in din blogg och jag måste säga att jag är ruksigt avundsjuk på ditt långa hår!! :)

2009-11-03 @ 09:47:32
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0