Vårstädning.

Jag har påbörjat min årliga vårstädning. Allt började med att fönstrena skulle putsas... Det blev lite mer än så. I år har jag verkligen tagit mig vatten över huvudet känner jag. Jag har börjat överallt samtidigt och röja upp i alla skåp och vrår. Det blir superfint och jag älskar känslan att ha total kontroll över vart jag har varenda pryl. Att allt ligger på en plats och har sin ordning. Slänga allt man inte behöver och så... Det är bara det att jag började i vardagsrummet. Och helt plötsligt så har vi ingen lägenhet längre?! Det går inte att ta sig fram nånstanns och det är verkligen inget skämt! Vardagsrummet är sagolikt, men allt "skräp" har förflyttats vidare till andra rum... Jag blir väl klar så småningon. Känner inte för att stressa med detta så ni som kommer på besök får helt enkelt ha överseende med vårat kaos...
Köpte tyg till nya somrigare gardiner till vardagsrummet. Turid hjälpte mig men jag sydde dom faktiskt helt själv. Första gången jag sytt något till vårat hem, inte dumt!





Min datorhörna, där jag pausar med lite bloggande.

Nedan, vårat enda rena fina rum... hehe!!


Dock visar inte dessa bilder vilken oreda det på riktigt är. Men det blir bra det här i slutändan! Det gäller bara att ha tålamod!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Gud vad du står i och har dig då =)

När ska vi ta en promenad eller ses iaf ? :D

Kraam

2009-05-29 @ 08:54:28
URL: http://Missfroggy88.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0