Utmaning

Ja då var det dags igen då. Denna gången var det Sofie som utmanade mig.

Vad heter ni? Zara & Johan
Hur träffades ni? Tresco, faktiskt... =)
Hur länge har ni varit tillsammans? 2½ år
Är ni förlovade? Yes
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Nej, ett på väg
Har båda körkort? Ja
Isåfall, vem kör bäst? Måste nog säga att det är Johan!
Kommer du ihåg er första kyss? Neej...
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag
Vem är äldst? Jag
Vilka stjärntecken är ni? Jag är skorpion, Johan Vattuman
Håller ni i handen på stan? Ja, oftast
Vem är längst? Han
Vem sjunger bäst? Haha, jag!
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej
Vad har ni gemensamt? Vi har mycket gemensamt, vi gillar äventyr och att vara ute. Mysa framför tv´n, se film. Sen har vi mycket gemensamma vänner, det är ju roligt!=)
Blev du kär i första ögonkastet? Absolut!
Har ni någon speciell låt? Jo, en speciell låt som vi båda älskar över allt annat är "November rain - guns n´roses". (Märk dock skillnaden på en bra låt och våran låt) Sen har vi våran låt som var med på bröllopet. "together we are one - Delta Goodrem". Den stämmer in på varje ord vad vi känner för varandra så det var ett enkelt val till vigseln.
Har ni några "frikort"? Frikort? Är det bara jag som inte fattar.....?
Har ni stora framtidsplaner? Ja
Har ni gråtit i varandras armar? Ja
Har ni varit utomlands tillammans? Jo, två gånger. Bulgarien och Gran Canaria .
Vilket är ert bästa minne? Vårat bröllop, jag vill gifta mig igen ;)
Vem lagar bäst mat? Johan
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Se TV, surra, vara tillsammans, eller på varsitt håll.. olika.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Oftast
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej
Blir du lätt svartsjuk? Lätt? Det händer men inte lätt tror jag?
Brukar ni bråka? Inte ofta
Ringer eller SMS:ar ni mest? Sms:ar
Vilken är hans finaste kroppsdel? Benen, och rumpan! Sexyass ;)
Brukar nån av er prata i sömnen? Hehe, jag, hela tiden!
Vilka utmanar du? Martin (börja om å skriv blogg nu!), Ann-Sofie, Malin (kusin).

Kommentarer
Postat av: Martin

Jajja, nöjd? =)

2009-05-24 @ 01:57:28
URL: http://stordragon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0