Sovmorgon

Idag har jag tagit sovmorgon. Jag ställde klockan på 10 och tänkte att jag ska sova så länge jag kan. Jag är dock förvånad att det blev till 9.40. Jag som de senaste dagarna inte kunnat sova på mornarna alls. (I förrgår var nog det lejdaste då jag klev upp 6.15 när jag började 11.30?!) Jag känner mig riktigt utvilad... Så nu blir det nog å käka nåt, se lite SATC till det. Och sen göra sig i ordning för jobbet som börjar kl 12. Idag ska jag försöka lämna städningen åt sidan och ägna mig åt nåt annat. Tror det behövs det också. Emilie kanske vill hitta på nåt?=) Promenixa i den underbara värmen?
Detta hanns med innan sängdags igår. Känner mig riktigt pedant. Har kryddorna i bokstavsordning... Börjar det kanske gå lite långt? Men som sagt så ska jag inte ägna mig åt någon städning idag...

Före:


Efter:





Kommentarer
Postat av: Emilie

Ooh Glömde att smsa igår för att jag varit i Boden hos pappa och Tindra var där så jag ville träffa och leka med henne så mkt jag bara kunde :O

kan bara smsa :( men smsar dig sen =) Puss

2009-06-01 @ 10:35:25
URL: http://Missfroggy88.blogspot.com
Postat av: Louise

haha är det någon som "boar" för fullt eller? :)

2009-06-03 @ 22:37:01
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0