Födelsedagsbarn.

Kul att vakna. Kliva upp. Titta ut. Och inse att det är vinter all over again!! NOT! Jag som fick såna vårkänslor av den gassande solen och de snöfria vägarna senast igår!

Igår var vi till Hanna och Christer för att fira att Hanna har fyllt (25) år. Vi gick ut och åt dyr middag på golden dragon. Jag tog som vanligt fyra små rätter, I love it, mums! Och vitlöksbröd med aioli till förrätt. Friterade bananer och glass till efterrätt, men bananerna pillade jag ut ur frityr"skalen" så att Johan skämdes!;P Det var mycket godare med bara varma bananer! Sen for vi tillbaka till Hanna och stödde earth hour med tända ljus, fast bara i 45 minuter... Dåligt av oss!=) vi började spela presenten hon fick av oss "på 5 sekunder". Det var ett jätte roligt spel men det gick ju skitdåligt för mig som fick svåra frågor, och totalt hjärnsläpp då jag väl skulle svara på dom lätta! Jaja, man kan ju inte vara bäst på allt.
När vi sen rullade hem var klockan halv tolv, och jag var ganska trött. Det snöade massor och det är ingen bra kombination när man ska köra bil. Jag hade ont i huvudet när vi kom fram av att jag suttit och koncentrerat mig för att överhuvudtaget se vart vägen var. Och som sagt så är hela världen snötäckt igen idag. Vitt vitt överallt. Det är tragiskt!

Vi var även till Fredrik och Sandra för att fira Melvin som fyllde 4 år igår. Han fick en sparkcyckel av oss, och den verkade han bli väldigt glad över! Den kördes in på en gång med ett leende på läpparna och bra gick det också. Han var så söt. Det kom ganska mycket folk och varje gång han såg någon i fönstret sprang han till dörren med världens fart för att motta sina "julklappar". Barn är härliga!
Det är ju inte länge kvar tills Sandra ska ha heller. Hon är beräknad på onsdag. Jag kände mig ganska liten om magen när jag satt bredvid henne, även fast jag tycker att min har blivit jätte stor. Hon var jätte vacker iaf!=)

Nej, nu ska jag fundera ut vad man skulle ha hittat på idag. Blev helt paff när jag kollade klockan och den var 9! Jag tänkte att tiden gick väldigt fort framför datorn idag, tills jag insåg att vi iaf glömde ställa om klockan i sovrummet fast vi blev påminda så sent som när vi kom hem. Kanske skulle ställa om dom så dom går rätt då till att börja med!

Kommentarer
Postat av: farmor

Zara

Vill bara säga att du är så vacker med din bäbis mage.

Det är något speciellt med gravida kvinnor, kan det vara för att dom bär ett annat litet liv inom sig. Sköt om dig och bäbben. kram

2009-03-31 @ 07:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0