Spelkväll.

Igår började Jolle sin praktik hos oss på Fluxen. Så han har "bott" hos oss sen i söndags kväll. Fan vad slött och skönt mitt jobb blev, om man får säga så?;) Jag hade min egna lilla "slav" och kunde förbereda hur mycket som helst, vilket jag i vanliga fall inte brukar ha så mycket tid till. Inte nu så att jag körde med honom och själv satt och vilade, men fatta, jag behövde inte stressa. En hel dag utan att jag behövde stressa! Det var himmelriket!

När vi kom hem från jobbet käka vi lite godis och sen kom Sofie och Nisse över. Dom ville bli bjudna på mat. Sagt och gjort. Sen rulla Sofie choklad bollar till efterrätt medans jag tog hand om disken. Bollarna åts upp till hej vilt spelande av "med andra ord" och "med vilda gester". Det var riktigt roligt faktiskt. Vi körde killarna mot tjejjerna och vann överlägset i med andra ord. Men sen blev vi totalt utslagna i med vilda gester också.... Det är Johans fel tror jag ;P  Han är så jävla bra på gestikulera att det är läskigt. Själv står man där och tänker "hur ska jag visa det här då?" till typ armbåge, näe inte riktigt, men nästan!;P Det blev en trevlig kväll...

Nu sitter jag här och äter frulle. Ska börja traska till jobbet vilken minut som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0