Spark, spark...

Åter igen väldigt länge sen jag skrev... Nu får ni graviditetsuppdateringar:
Är nu i v21+1. Så mer är halvvägs! Jag mår super bra nu. Kunde nog inte vara så mycket bättre. Förstår inte riktigt vart all energin kommer ifrån, men som en skänk från ovan känns det ju som när man tänker tillbaka på tröttheten som tog knäcken på en i början. Morgonpigg. Inga problem att ta sig till jobbet alls. Väl där går dagarna fort och jag känner mig allt som oftast på glatt humör. Behöver inte längre "sova" middag när jag kommer hem. Har till och med börjat släpa baken till gymet för lättare motion, blir tredje gången idag, och det känns motiverande och kul.
Magen har börjat växa och ta sin form och jag undrar hur det ska sluta det här. Hur kommer den att se ut i v.40?! Den är verkligen stor nu, så pass att jag funderar om det är riktigt normalt det här... =)
Ni kanske får er en bild här någon dag. Har glömt kameran i småbruken.
Och det roligaste av allt är: jag har börjat känna krabaten! Så underbart det är! Känslan är svår att förklara. Ibland fladdrar det, ibland suger det som till, och ibland känner man en spark. Man får se till att njuta nu medans det är mysigt och inte jobbigt. Har väntat och väntat men så förra söndagen då kände jag för första gången i bilen på väg hem från kåbdalis. Han eller hon ville nog stanna hos farmor ;) Och i torsdags kände även Johan en liten spark. Sofie försökte sig på men ingenting.
Näe. Nu ska jag över till henne förresten och hämta mina träningskläder för kl 2 blir det gymet.

Kommentarer
Postat av: FarmorTurid

Fatta så lycklig jag är. Tänk att lilla hjärtat redan kan berätta att hon/han vill vara med farmor en stund till :) Lycka :) Älskar er

2009-03-09 @ 19:38:27
Postat av: Emilie

Nej men så kul =) vill oxå känna en spark :) hehe ..

Gud så kul =) Men så bra att du tränar =)

Får kanske börja träna med dig =)

Iaf ut och gå när jag kommer hem ;)

Puss

2009-03-13 @ 11:02:23
URL: http://missfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0