Frisk igen.

Ja då var man frisk igen. Skönt! Var tillbaka på jobbet idag. Ingen mjukstart inte... kanske för att jag var lite "ur balans" som allt blev så omständigt och tog sådan tid. Hann knappt äta lunch. Nåja. Bättre förberett för imorgon, åsså får jag se till att vara där i gooood tid så kanske morgondagen går bättre...
Ikväll har vi varit hos Lotta och sett robinsson. Kul att det börjar om! Jag hade även turen att bli bjuden på middag. Kyckling i sötsur sås med ris till, det var smaskens!
Jo, igår var första gången vi såg sparkar på magen. Alltså vi tittade på magen och såg hur det rörde sig när den lille sparkade. Jaja, jag tror ni fattar! Det var fränt!
Nej nu ska jag faktiskt gå och försöka sova... Får se hur det kommer att gå. Jag har världens jävla halsbränna och sura uppstötningar om vartannat nu! Inte nice...

Kommentarer
Postat av: Liinda

shit va fränt att läsa att nån är i ungefär nivå som en själv .. jag känner sura uppstötningar o halsbränna massor nu coh vi har också börja se sparkarna nu på magen, vilken underbar känsla alltså!

vilken vecka är du i om jag får fråga? =)

/Linda

2009-03-26 @ 20:21:36
URL: http://liindaliindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0