Tjejkväll.

Nu är jag precis hemkommen efter en kväll med Johanna, Malin och Elin. Det var vin/tjejkväll som gällde, mycket trevligt!! Vi åt, ute på altanen, i kvällssolen, surrandes med ljuv musik i bakgrunden. Det bjöds på vegetarisk lasagne, med rostad franska och vitlökssmör, grönsallad. Till efterrätt hade Malin gjort en jätte god paj som bestod av smuldeg med digestive i, en kola sås som visst hade kokat i tre timmar? grädde och banan på. Åhhh, den var så sjukt god! Måste ha receptet (på både lasagnen och efterrätten)!
Det blev mycket surr och höga skratt, som det brukar vara! Det gillas! Nu är dock magen full och ögonen trötta...




Och imorgon ska jag äntligen hämta Johan!! Jag saknar dig vid min sida i sängen darl! Det är då det känns som mest tomt, när jag inte har dig att surra öronen av;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Va mysigt det lät!

2009-07-01 @ 00:53:34
URL: http://sofieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0