Kan någon tro det?

Jag är nyvaken! JAG... (detta har inte hänt på år och dar... jag är oftast uppe med tuppen och kan aldrig sova efter 7 typ!) Måste till och med kisa för att se texten... Jag somnade vid 24 inatt kanske. Vaknade vid 8.30 av att jag var tvungen på toa... Då kurrade magen nåt så fruktansvärt av hunger så jag gjorde frukost som jag åt framför tvn till SATC. Men när jag svalt sista tuggan så somnade jag om igen, orkade inte ens se avsnittet och dom är typ 25 min långa? Vad är fel? Jag skulle lätt kunna lägga mig och fortsätta sova för jag är fruktansvärt trött fortfarande... Men man kan ju inte sova hela dagen, då orkar man väl inte upp på jobbet imorgon. Åh, vad jag gäspar! Åh, vilka påsar jag har under ögonen. Jag tror minsann Jonh Blund råkade tappa hela sömnpåsen över mig inatt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, va?! ofta :P

2009-06-29 @ 19:25:30
URL: http://sofieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0