Bortskämd.

Än så länge har jag och Johan inte köpt ett enda baby plagg till den lille/a... Man har hållt sig från, för nog har man man varit sugen många gånger när allt ska vara så förbannat sött! Vi kan dock konstatera att det nog inte behövs på ett tag för du är så bortskämd av de som redan älskar och längtar efter dig! Turid och Lotta har snart köpstopp på riktigt, ni kommer hem med nåt litet nästan varje gång vi ses!=) I veckan kom moster Sofie (vad roligt det känns att säga, hehe) och Nisse med två heldressar och världens minsta sötaste skor! Och Lotta hade köpt en väldigt söt body med grodor på. Jag är glad och tacksam för allt vi fått. Här är de senaste innan jag lägger ner det i babylådan. Jaa, jag har lyckats städa så att den lille/a till och med har en egen klädlåda i byrån! Inte dumt.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Klart man måste få skämma bort det lilla livet!

2009-06-05 @ 23:21:36
URL: http://gretaturbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0