Bedtime stories

Igår såg vi "bedtime stories" innan vi somnade. Den var fruktansvärt rolig tyckte jag, Johan med. Och det var väldigt länge sen jag såg en komedi som jag faktiskt tyckte var rolig, så massor med + till den!! Sen gillar jag ju Adam Sandler.
Han är något nedtonad i denna komedi för dom som tycker det brukar bli för mycket. Se den, jag fick mig några goda skratt iaf!



"Skeeter Bronsons liv tar en drastisk vändning när godnattsagorna han berättar för sina syskonbarn, på något mystiskt sätt blir sanna. Han försöker dra nytta av detta fenomen och försöker få med sina egna ambitioner i den ena otroliga sagan efter den andra. Men barnens oväntade bidrag till sagorna börjar vända upp och ner på Skeeters liv."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0