Fotbollsbruden?

Titta vad moster Sofie kom med idag! Hon har tänkt lära Isabelle spela fotboll.
Jag kommer bli världens bästa fotbollsmamma. Om hon nu vill spela fotboll, jag har inte tänkt pressa mina barn till nåt dom inte själva vill...



Gode söt!! Och nummer åtta som jag hade då jag spelade. Det är även min lyckosiffra! Jag älskar 8, har alltid gjort. Då jag inte längre fick ha nummer 8 på min tröja för att den var upptagen, då valde jag 18. Bara för att 8:an iaf var med...

Idag har vi inte gjort så mycket. Vi har varit och hälsat på på jobbet. Och visat upp min skatt, man känner sig så stolt. Annat går inte! Sen har vi hälsat på Jompa också en sväng och gått med vagnen en runda. Det blir lite motion om dagarna iaf då man tar sig ut. Skönt. Sen har vi bjudit Lotta på köpes palt. Lyxmat ;P Vi fick chokladbollar av henne och hon diskade åt oss också. Hon är som underbar den där faster Lotta!=) Nu har jag precis nattat lillan, och hoppas att hon ska ha en lika fin natt som igår. Hoppas kan man göra. Hon sov nästan hela natten. Och mamma var utvilad på morgonen... Kanske var det för att Johan inte delade säng med oss?!;P Han sov nämligen i datarummet inatt. Vi har haft lite udda sovstil den senaste veckan. Johan och Isabelle har legat som "vanligt", och jag har legat i fotänden tvärsöver sängen. Om ni förstår... Då Johan kom hem inatt ville han inte flytta Isabelle så han la sig där nere i fotänden som jag brukar göra, men han tyckte bara det var obekvämt så han la sig i gästsängen istället och fick sig en hel natts sömn också. Inatt tror jag nästan vi ska prova ha Isabelle i vaggan istället och se om man sover bättre kanske. Vi har ju henne i sängen för att våran säng är så stor, och det är så lätt att amma henne då vi har henne där. Och så vill man ju mysa med henne=) Men inte sover man ju hårt direkt kan jag påstå. Jag tror jag vaknar minst 2 gånger i timmen för att kolla till henne. Men om man ställer vaggen alldeles intill så blir det ju inte så långt ifrån det vi har nu... Joo, det blir att testa!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Pressandet står jag för ;>

2009-07-31 @ 23:56:14
URL: http://sofieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0