Ursäkta torkan...

Har varit dålig på att uppdatera den senaste veckan. Tror dock det kan vara ganska lätt att förstå varför... ;) Man har ju spenderat varenda vaken minut med att mysa med Isabelle och Johan. Det vill säga all tid då vi inte har haft främmande. Har aldrig gått så mycket kaffe hos oss som nu...=) Det är många som vill titta på dig och välkomna dig till världen.
Inatt är Johans första arbetspass, och första gången han lämnat oss ensamma. Det där lät väldigt hemskt... Han har inte övergett oss! Hehe... måste bara få runt ekonomin också. Det var tungt faktiskt... jag trodde inte att det skulle kännas så jobbigt som det gjorde. Tårarna rann, och jag kände mig plötsligt jätte ensamen. Fast jag inte alls är det! Men den senaste veckan har jag gråtit ganska mycket. Inte alls för att jag är missnöjd eller mår dåligt... jag vet inte vad det är med mig. Lätt till tårarna. Isabelle vaknade precis då han skulle sätta foten utanför dörren också så det blev jobbigt för både mig och Johan. Han ville inte alls fara... Nu ska vi strax lägga oss i sängen och försöka sova, eller hon sover ju redan, men jag borde få mig lite sömn samtidigt som henne... Det har inte blivit så många timmars sömn på sistone. Men konstigt nog så är man pigg ändå. Förstår inte riktigt vart jag får energin ifrån, det är helt sjukt! Men man ska väl inte äventyra det... En dag faller man väl ihop som en packad säl och går inte att väcka. Det ska vi försöka undvika... =)
Men jag ska inte bara skriva om Isabelle och spyor, bajs och dylikt. Appropå det så måste jag bara skriva att sen Isabelle kom till oss så har tvättberget växt sjuuuuukt mycket. Ingen kan förstå hur många handdukar hon har kissat, bajsat och spytt på. Så då blev Johan helt enkelt less och köpte hem denna underbara lyx!! Me love!

Vi har länge funderat på en tvättmaskin, men inte prioriterat det då vi ju letar hus som vi hoppas få oss snart. Men den var behövlig!
På kvällarna försöker vi mysa jag och Johan och vi har hyrt film två kvällar, vi lyxar till det hehe! Då kan det se ut så här (iaf om man hyr 3D :P)

Haha, jag trodde det var ett skämt då Johan kom med de där glasögonen och sa att man ska ha dom på sig. VA!? Skojar du?! Det är ju leksaker.... "meeeen, kom igen Zara har du aldrig sett film med såna här förut???"
"daaaaaaa, nääe, har jag aldrig gjort"... Är man från en annan planet eller vad?! Det var väl lite fränt när man trodde att vissa saker kom ut ur tv:n... men det var faktiskt ganska jobbigt att se så, så jag tror att nästa gång får det bli den vanliga versionen ändå.
Igårkväll anordnade vi en pokerkväll också och Sofie, Nisse, Jompa, Micha, Winroth och Jonas kom. Vi var väldigt seriösa med pokerbord, och en massa snack´s... Tyvärr blev det ingen vinst och jag och Johan gick all in på samma runda och åkte ut först. Hur bra var det av oss?! Nisse blev det som vann.




Idag har pappa, Carina och Jonas varit på besök.Och lillan var, hör och häpna, för första gången vaken så hon fick se morfar sin... =) Dom har ju varit här några gånger men då har hon bara sovit som en stock. Men nu fick dom se dina ögon allt. Titta så fina!

Sen kom även farmor Turid, farfar Stig och faster Lotta. Dom hade varit till stan och farmor hade en jätte söt klänning, ett par byxor och handdukar med sig från affärerna. Jaa, vad säger man. Denna farmor. Skämmer bort... =) Då alla hade farit och Johan med kände jag mig ensammen och då Turid knappt sett ögonen på Isabelle heller så skrev jag att hon var vaken och dom gärna fick komma och dom var här på ett skott. Hade till och med tröjan ut och in... hehe! Så hade dom med sig några filmer så vi såg en komedi efter att Isabelle väl somnat in. Nu skulle jag skriva vad den hette men det har jag redan glömt. Den var inte så bra så det spelar ingen roll...
Näe, nu ska jag lägga mig och sova! Detta går inte längre.... Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! :) ne vi kollade aldrig könet vi ville ha de som en lite överraskning ! :) Är allt bra med er å Lillan då?

2009-07-30 @ 12:23:40
URL: http://liniz.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag har ju ganska mycke halsbränna .. men ingen sträng på magen å ja själv tror ju de blir en kille men då ja gick hos margareta en gång i sommras för att linda hade semester (går egentligen hos linda) så sa maggan att hon trodde de va en tjej .. så man kan aldrig vara säker på nånting.. å alla som pratar om magen är bred eller bara putande eller låg eller hög tror inte de spelar nån roll de e ju så olika från person till person !!!

2009-07-30 @ 13:43:42
URL: http://liniz.blogg.se/
Postat av: Lina

jo de är ju de.. :) är hon nå snäll då lilla isabelle??

2009-07-30 @ 14:56:05
URL: http://liniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0