Säljartagen...

Har just lagt upp min bröllopsklänning på blocket och tänkte att eftersom det inte kostar nåt att lägga ut annonser här så kan jag lika gärna ge det också en chans. Hoppas på att kunna bli av med den, skulle behöva oss en tvättmaskin nämligen. Nog för att jag tror vi har råd med en ändå, men jag har ju som handlat lite på sistone så mitt sparande har inte riktigt gått som planerat, tyvärr... Det skär nästan i en att göra sig av med den? Den är ju så underbart vacker! Men när ska jag någonsin ha den på mig igen. Just det - aldrig =)
Näe, nu ska jag lägga mig och sova var tanken. Imorgon får ni en uppdatering om helgen, orkar inte skriva nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0