Mmmm... Poooolka!

Igår pratade jag om polkagrisar då Sofie var här. Sa att jag tyckte det var så tråkigt att jag inte lyckades hitta en en enda polkagris på området då vi gick på Boden Alive. Kanske var jag bara blind men jag såg bara dom där remmarna och allt annat tivoligodis. Jag älskar polkagrisstänger! Då hon kom idag hade hon köpt mig en, snällt! Nu har jag precis mumsat slut på den... mmmm *snyft* Vill ha mer, mer, mer ;) I alla möjliga smaker! Haha... kom just att tänka på när man sålde för klassresan. Jag brukade köpa alla själv (och det var ganska många kan jag tala om). Jonas med. Men Jonas gjorde det för att han inte ides gå runt. Jag gjorde det för att jag tyckte att mina pengar var värda att spenderas på polkagrisar. Varenda krona...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0