37+4 och min sista arbetsdag!

Tror ni jag känner mig nå stor?;)

V 17 + 2



V 37 + 4


Det är många gäster som frågat när jag ska ha. Och när dom får svaret så reagerar dom alla likadant och blir chockade över att jag fortfarande är på jobbet då det bara är lite drygt 2 ½ vecka kvar.
Igår var det en karl som sa till mig "du ser ut att spricka snart" komplimang?! - förvirrad. Det var en väldigt underlig kommentar iaf. Sen frågade han när jag ska ha och jag sa "om 17 dagar". Och hela sällskapet tittade på mig och undrade vad jag fortfarande gjorde på jobbet! Nu jobbar jag ju bara 50% sen en månad tillbaka, (skulle aldrig aldrig någonsin orka jobba 100%) och det har funkat bra. Jag har nog en bra graviditet, har inget att jämföra med. Men då man hör om andra som är och har varit gravid. Och jag har fortfarande inte kännt att jag bara vill att allt ska vara över för att man är less i slutet som alla säger. Skulle nog klara av detta ett bra tag till! Det är ganska mysigt!;) Fast jag kan längta efter att få ligga i en bekväm ställning då det blir dags för sängen. Eller en sån enkel sak som att kunna ligga på mage och sola ryggen eller läsa en bok. Nu kom jag iaf av mig. Sista arbetsdagen var det alltså idag!! OJ, så skönt! Nu har jag semester och ska koppla av. Jag ska inte jobba på ett år har jag sagt till att börja med. Det känns konstigt. Det var sista dagen för iaf ett år... Om jag nu inte kommer vela tillbaka tidigare. Men det har jag svårt att tro ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0