En dag i Storforsen

Jag och Johan åkte till storforsen idag för att bättra på våra brännor (extrema blekfisar som vi är, lyckas blända allt och alla man möter. Pappa behövde inte ens leta efter oss då han såg de två vitaste när han blickade över folksamlingen som denna dag var enorm). Vi hittade oss en plats bland stenarna där vi satte oss på våra filtar och spelade fem i rad. Jag äger i fem i rad! Johan blev så arg att han ville köra med tidspress. Fick inte ens tänka utan skulle bara sätta ett kryss och max fem sekunder fick det ta. Det var enda gången han vunnit över mig i fem i rad... Och vad säger då jag naturligtvis? - DET, kör vi aldrig igen (det är dom riktiga reglerna som gäller)!! Sen kom pappa och Carina och vi satt tillsammans och solade, grillade burgare och korv och läste tidning och böcker. Sen köpte vi oss en glass som vi avnjöt innan det blev dags att runda av. Johan och jag har fått dom läckraste brännorna som finns! Haha... Jag har ju mest suttit hela dagen och då jag väl ställde mig upp hade jag en 5 cm blek rand under brösten där inte magen kunnat få någon sol!;P Och Johan smörjde axlarna för att inte bränna dom. Vi kan nu konstatera att solskyddsfaktor inte släpper in solljus! Se själva:


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha!spännarn!:P

2009-07-20 @ 22:25:58
URL: http://sofieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0