En dag i solsken

Nu har Johan farit för att jobba natt igen. Jag och lillan har sovit en timme. Jag väntar på att syster yster ska höra av sig. Hon skulle komma förbi ikväll. Egentligen är jag sugen på att gå ut i det superfina vädret. Man känner sig nästan fången då man sitter inomhus såna här fina dagar, eller är det bara jag? Vi har varit ute jag och Johan med barnvagnen nästan två timmar idag ändå, så jag får kanske nöja mig med balkongen nu. Det var då superskönt att gå ut idag! Det blev andra kvällen vi gått med henne. Man behöver frisk luft också. Förra gången gick vi bara. Idag stannade vi först på cafe storgatan och åt middag. Sen gick vi en sväng för att få lite motion, förbi syrran fast stannade bara en snabbis utanför. Sen handlade jag medans Johan satt och väntade. Var ju tvungen då det var extrapris på piteortens palt. Är det bara jag som fullständigt älskar den!? Den är sjukt god! Och billig, jag menar 32 spänn för 6 st, det känner man ju till och med att man har råd med. Då kan man som idag lyxa till det för att jämna ut pengaåtgången ;) Och nej, fläsket är inte äckligt, det är perfekt! Efter jag var klar där kom Johan på att han behövde snus och då han kom ut från turklövern hade han köpt oss varsin mjukglass, så det blev att sitta i solen och äta sommarens första mjukis. Riktigt gott! Sen gick vi hem och Isabelle fick mat och vi somnade båda två under tiden. Jag känner mig levande denna dag!=)
Jag är duschad, har fina kläder, smink och är på riktigt bra humör!=)




Kommentarer
Postat av: Sofie

snygging ;>

2009-07-31 @ 00:30:44
URL: http://sofieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0