7/7, vår förlovningsdag.

Idag har vi varit förlovade i två år jag och Johan. Vad fort tiden går, kändes som det var nyss! Vi har inte gjort nåt speciellt, då Johan började jobba kl 16. Vi sov ut ordentligt och sen var det en massa ärenden att göra, för att sen äta lunch tillsammans med Martin och slutligen vara hundvakt till lilla Jerry. Vi sa igår att imorgon har vi varit förlovade i två år, men idag har vi inte tänkt på det sorgligt nog. Jag kom på det nyss om jag ska vara helt ärlig. Lite tråkigt ju! Vi får fira våran bröllopsdag istället, det är ju lite större...
Jag tror Johan är lite kär i Jerry, så där i smyg. Idag och igår har han legat och sovit på Johans mage och han har rastat honom och burit honom då han sett trött ut. Lekt med honom. Och idag när vi gick till lomtjärn för att köpa oss en glass fick han ligga i hans knä. Och ändå är det ju jag som tagit på mig uppgiften att se till honom då Sofie och Nisse jobbar!=) Lite tungt hade han att andas igår. Men det var ju för en så kort stund.



Söta va!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0