Tjii...

...fick jag!! för att jag trodde mig gå en natt full med skön sömn till mötes... VARFÖR VILL INTE MIN DOTTER SOVA SÖTT HELT PLÖTSLIGT?! Jag blir galen! Sånt här får man inte säga. Men det struntar jag i. Jag blir tokig. När hon sen somnar och snarkar (sött?!) blir jag om möjligt ännu mer tokig. Där ligger hon och snarkar djupt och har snott all min sömn och här sitter jag övertrött och klarvaken! What to do?! Hon brukar sova två gånger på dagarna. Ska man skära ner det till en? Kan man ju inte göra... då orkar hon ju inte med. Tips, ja tack!!

Kommentarer
Postat av: Ida

En kompis till mig hade samma problem med sitt barn. Han började vakna mitt i natten å grät, då testade hon att ge honom vatten i flaskan bara så blev han lugn och somnade om. Tog typ tre nätter sen vaknade han inte mer. Innan hon kom på det med vattnet hade hon stigit upp varje natt i typ två månader och matat han runt fyra, så det blev en jätteond cirkel och han ville inte äta frukost då han vaknade för dagen, för han hade ju ätit på natten osv osv..

2009-12-29 @ 13:16:21
URL: http://elfvin.blogg.se/
Postat av: Marie

Hihi välkommen till klubben;) Vi sov inte mer än tre timmar i stöten i typ fem månader:) Men det är ju en vanesak, kanske jobbigare när man är van mer sömn? Jag tror absolut inte på att försöka störa dagsovningen, hon är för ung och behöver fler sovningar länge än;) Men försök trösta med att hon säkert har en tillväxtfas nu, då blir de oroligare, sover sämre, har kanske växtvärk? Kan behöva mer mat då också. Men annars så tror jag på närhet, lugn och tålamod. Och öronproppar;) Lycka till och tänk possitivt, det vänder alltid så småningom.

2009-12-29 @ 13:54:35
URL: http://lappurlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0