Välkommen

Sofie borde skaffa glasögon. Det erkände hon idag efter att vi fått oss ett gott skratt. Vi parkerar utanför konsum och ska gå in för att handla. Utanför står ett exemplar av en vattenränna som någon försöker sälja. Det står dock ingen  försäljare där, bara en tom stol... När vi närmar oss säger Sofie rätt ut i tomma luften "välkommen" i ett tonfall på rösten som lät att hon hade läst det någonstanns. Jag tittar mig runt omkring men hittar ingenstanns där det står så, så jag frågar henne "välkommen"?? öhm? Då ser jag att hon hade läst skylten under vattenrännan där det mycket riktigt stod, med stora bokstäver, klart och tydligt "vattenränna"... Någon som är med och lägger pengar till en julklapp?!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0