Barnvisor

Imorse har jag sjungit för Isabelle. Jag kan inte så många barnvisor... Mycket tråkigt! Jag hittade för någon dag sen sidan barnvisor.net, en väldigt bra sida med texter och visorna går även att lyssna på så att det finns hopp för såna som jag att lära sig! Jag ska sjunga mycket för min flicka. Hoppas hon uppskattar det mer än Johan!;) Hon somnade då i min famn då jag sjöng imorse. Har även skapat en spellista på spotify och döpt till "barnvisor". Jag går in för det här kan jag tala om!=) Nu har jag alla möjliga truddelutter på hjärnan, fast "blinka lilla stjärna" har fastnat mest... Kanske för att man redan kunde den...
Men jag har lärt mig en ny, "barfotavisan". Jag gillar den skarpt!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Den är faktiskt väldigt mysig barfotavisan :)

2009-08-12 @ 09:03:40
URL: http://www.zandrajonsson.blogspot.com
Postat av: Linn-Marie

Men Zara då! Den här har vi faktiskt sjungit på exmen i kyrkan några gånger

2009-08-13 @ 07:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0