Vakna med the voice.

Har precis avnjutit min frukost i tv soffan till "vakna med the voice". Jag älskar vakna! Finns inget bättre program att kliva upp och starta dagen till. Förra veckan hände en väldigt rolig grej som jag bara måste skriva om. Katrin Zytomierska var nämligen gäst i studion denna dag (hon brukar vara där någon dag varje vecka men kommer inte ihåg vilken dag det är), det är så roligt när hon är gäst! Mest för att jag tycker att hon är så fruktansvärt omogen för sin ålder att det är pinsamt att hon inte inser det själv. Hennes samtalsämnen och hennes språk och attityd passar på vilken 14årig upprorisk tonåring som helst! Iaf så börjde hon prata om att nu har blondinbella tabbat sig på riktigt! Hon har nämligen varit otrogen mot sin Nils! Haaaa! Nästan lite skadeglad? Och Josefin bara "ja. men, vad har du för bevis för det då? Man kan ju inte bara gå och peka ut folk som otrogna utan att kunna bevisa nåt". "ja, men jag vet att det är sant, det kommer från en säker källa"... Okej? "men du har inga bevis eller så typ ett födelsemärke nånstanns eller en bild eller nåt"...
Dom frågade varför hon sa just detta och Katrin sa att man måste berätta om man vet. Om det hade varit någon av hennes vänninor så hade hon ju sagt det på en gång. Hon sa att hon kände ju inte Nils men kände med honom och ville att han skulle få veta hennes misstag. Om någon är otrogen så ska den drabbade få veta detta på en gång, det är fel att smyga runt med sån information om man sitter på den....
Till slut säger Katrin att hennes säkra källa är karln som hade sex med Isabella och tydligen är vän med Katrin. Varav Josefin utbryter "men kan du inte säga hans namn".... Och Katrins underbara svar, som bara motsäger allt hon hitills sagt.... "Nej, men det kan jag inte göra. Han har nämligen flickvän och allt...." SMART!
Detta program är skoj. Dom har roliga gäster och är grymma programledare så slå på 5:an om ni äter frukost mellan 6.30 - 9:30 nån dag!=) Kanske ni tajmar in det med Katrin, haha!=)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Haha. fan att man inte har 5an då :P

Man kanske får skaffa det ? ;)

Vi får ta stan en gång till tycker jag gumman =)

Kraam

2009-04-21 @ 11:04:41
URL: http://missfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0