Inga fynd.

Det blev inga fynd för mig igår. Eller jag köpte mig en klänning och en tunika som man kan ha till sommaren, men några byxor lyckades jag inte hitta, trots att jag testade vartenda par jag såg kändes det som. Suck... Det enda stan gav mig igår var dåligt självförtroende! Varför känner man sig alltid blek, fet, finnig och allmänt ful efter en sväng på stan?! Jag tror det är provhytterna och dess ärliga strålkastarljus som man inte är van att se sig själv i... Näe, ussh!! Över till nåt trevligare!
Fick två jätte söta baby bodys av Emilie! Vårat barns första köpta klädesplagg. Farmor siv har hunnit sticka en jättefin kofta och en mössa till som vi fick förra veckan också. Ska ta bilder men jag orkar inte nu.
Näe, sängen för jag är trött. Imorgon ska vi titta på hus. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Dom där två bodysarna är inte alls det första i klädesväg som är köpt till eran knodd. Bara så du vet! =P

2009-04-22 @ 15:23:39
URL: http://lottabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0