Kanarieöarna, here we come!!

På en timme bär det av till luleå... Åh, så skönt det ska bli med semester! Ingen kan förstå hur mycket jag har längtat. Känner mig som ett barn på julafton! Kan inte sitta still...
Sen när jag kommer hem har jag tagit ledigt helgen också så jag blir som ledig i två veckor. Passar på när Johan är hemma så vi hinner hitta på nåt kul! På fredag nästa vecka ska vi och se K1 i luleå... vad har jag gett mig in på?!=)
Men nu ska vi först ha det riktigt bra en vecka på gran canaria!=) Känns lite nervöst dock att inte ha en susning om vart man hamnar. Vi har ju tagit en sista minuten ospec... Den som lever får se!=)
Nu ska jag packa det sista!

Kommentarer
Postat av: Malin (kusinen:-)

Ååååå!! Gudars vad härligt! Hoppas att ni får en rolig resa....och att det bjuds på lite bilder så småningom :-)

Ha det så bra! Kram / Malin

2008-10-25 @ 20:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0