Vilken luring!

Idag väntade jag mig att älskling skulle komma med 22.40 tåget ikväll. Men då ringde det på dörren och så var han hemma redan med 18.30 tåget. Och jag kan säga att det var fan inte dumt! Så vi har myst som fan några timmar!;) Sen gick vi på OK  och hyrde nyaste Indiana Jones filmen som det nu blir att se med en skål mumsig glass & hallon... =)

Idag fick jag min första present... Det var egentligen meningen att jag skulle få den imorgon då vi ska till vidsel för att fira mig=) Men det blev omständigt för Turid att köpa den i Luleå och sen köra den till Vidsel för att den bara skulle stå där över natten för att trasporteras till oss. En massa onödigt körande. Den är från Doris och ser ut så här:
 
Fin va! Det gamla fula plast trädet står i bakgrunden!! Vi måste dock köpa en ny kruka som passar lite bättre. Eller vad tror ni?=) Ska tacka Doris ordentligt imorgon.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Den ser inte så hög ut där, men jag hörde att den va längre än mamma. Alltså är dne väl längre än du och jag då åxå.

2008-11-17 @ 11:33:17
URL: http://lottabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0