Utbildning, mat & hård träning

Idag har jag varit på utbildning. Denna förbannade kurs om livsmedelshygien som är obligatorisk även om man som jag redan läst den två gånger! Varav den ena under gymnasiet är exakt samma kurs. Den andra för nåt år sedan på sparta, hette nåt annat men har typ samma innehåll. Det hade inte varit några problem om jag hade fått gå den under arbetstid. Då hade jag inte klagat... Våran grupp är där på torsdagar. Varannan vecka jobbar ju jag mån, tis, ons, fre, lör & sön! Och då kan jag faktiskt säga att i ärlighetens namn så är jag inte alls pigg på att spendera min ENDA lediga dag på kurs! Bläää!
Efter skolbänken blev jag bjuden till Lotta på middag. Hon hade gjort taco gratäng (med bananer & jordnötter *muuuuums*) och till efterrätt en helt underbar päronkaka med marsan sås i!! Gott var det som bara den, och jag fick t.o.m ta med mig hem, så jag har lunch till imorgon! Inte dumt. Hon fyllde år igår, grattis i efterskott har ju inte skrivit nåt om det här!=) Så jag köpte en handkräm till henne som luktade blåbärs paj. Jag testade en sån en dag, och jag kunde absolut inte sluta lukta på den, så underbar var doften! Och då tänkte jag att den som inte gillar den måste vara tokig så då köpte jag den. Hon verkade då bli glad=)
Sen klockan 19 var det dags för boxersize. Och jag har inte varit så slut efter ett träningspass på skit länge! Fan vad jag boxade, kickade & svettades!! När jag nu sitter här känns det riktigt bra! Men mina armar pulserade och brände som tusan för bara en liten stund sen! Men då vet man ju att man har kämpat iaf!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0