Upprörd!!

Sitter och ser insider på 3:an, och upprörd är vad jag blir!! Det handlar om människor som utnyttjar djur (framförallt hästar) sexuellt och misshandlar dom. Först är det en man som har gått in i ett stall på en granngård till hans bror. Där ställer han sig på en låda och kör sedan in långa vassa föremål i hästens vagina så den helt trasades sönder och hästen sväller upp nå grymt! Ägaren tog den akut till djursjukhus när hon såg skadorna och den var på väg att dö av skadorna så den avlivades på plats 15 minuter efter ankomst. Fy fan säger jag bara!! Sedan hittade dom mannens, en 42-åring, sperma i boxen samt samma hö som fanns i boxen i hans byxfickor. Det blir rättegång den 10:e december, men mannen nekar och säger att någon placerat hans sperma där och höet i hans byxor likaså! Hur är det möjligt? Jo, han säger att han onanerar två gånger om dagen och hade kondomer under sängen som någon ska ha tagit och plaserat i stallet! Alltså hallå?! Oj oj... fan finns det sjukare människor?!
Massa fall i kvällens avsnitt om hästar som har bundits fast, skurits i slidan. Blivit uppstoppade av alla möjliga föremål och utnyttjade sexuellt. 200 fall på 2000-talet tyckte jag dom sa. Fattar ni hur mycket det är?! Finns det ens så många sjuka människor i Sverige så man får i hop till det?! Det är ju skrämmande!!
Tidelag, alltså att ha sex med djur är inte ens förbjudet i Sverige! Fattar ni?! Endast två länder i Europa saknar förbud och Sverige är ett av dom?!
Denna mannen kan få max 6 års fängelse för misshandel och intrång, vållande till skada på egendom (alltså hästen). Fan vad upprörd jag blir!! Vad är det här?! Vakna upp och skärp till lagarna! Det är tragiskt och fruktansvärt hemskt och jag skäms över att vara svensk medborgare när till och med djurporr spelas in i detta land för att det saknas förbud mot tidelag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0