Sega jag...

Det kan man verkligen påstå... Jag har inte orkat vara aktiv på denna sidan på hur länge som helst. Och när man väl tycker att man har något att skriva om så kan man ju inte riktigt skriva om allt heller eftersom att människor kan ta väldigt illa av sig om man skriver om allt man stör sig på eller konstiga saker som händer... Eller så börjar folk prata. Det är ju Älvsbyn. Man vet ju inte vem som läser ens blogg. Som när Sofie skrev en dag att hon önskade att hon inte hade svarat när jobbet ringde för att hon då inte kunde följa oss på tjej kvällen i Piteå och så ringde hennes chef upp henne! Det var ju inte så hon menade men saker kan missuppfattas ibland. Mmmm... Jag har börjat skriva vanlig dagbok när jag kände att man inte kan dela med sig av precis allt här. Och efter det så tappade jag lite motivation till den här sidan. Det känns ju nästan lite jobbigt att skriva två "dagböcker" om ni förstår vad jag menar!

Det var väl ingen som missade att Linda Rosing var med i "Sanningens Ögonblick" igår?? Och herregud vad jag tyckte synd om denna kvinna. Och varför förstår jag inte för att hon har ju självmant ställt upp på den här sjuka grejen som jag kallar för FÖRNEDRINGSTV utan dess like! Där sitter hon med sina två kill kompisar och hennes bror när hon får frågan om hon själv skickat brev någon gång till Slitz för att vika ut sig. Varav killarna där som är hennes vänner börjar skratta alla tre och säger att det har hon säkert. Till en massa andra tidningar också... Veckans allehanda också om det hade gått. VAAAAA?! Jag hade blivit så sjukt förbannad om mina kompisar hade suttit och sagt så om mig!! Aldrig att jag hade tillåtit det. Annars så var det inte så farliga frågor med, hon hann ju bara 5? Tror jag det var... men y fan vad fula läppar hon har nu!! Dom är hur stora som helst... Snälla Linda ser du inte att det ser hemsk ut? Ojoj... jag tror denna kvinna gör allt för att hålla sig kvar i rampljuset. Men att ställa upp i detta program förstör nog bara för henne själv.

Nog om detta. Nu kom Emilie så jag ska vara social med henne!
Over and out

Kommentarer
Postat av: Malin (kusinen)

Hej! Vad kul att du har skrivit några rader :-) Alltså ett hett tips om du vill ha din blogg lite mer privat är ju att lösenords-skydda den. Då kan du själv välja vilka du vill som får tillgång till sidan :-)

Hoppas att allt är bra i övrigt! Vi får ses... Kommer ni och uppvaktar Ingela nått på onsdag?

Kram!

2008-11-10 @ 21:44:51
Postat av: Malin (kusinen)

Hej! Vad kul att du varit inne och skrivit några rader. Alltså jag förstår dig om du inte vill lämna ut allt här. Ett tips kan ju vara att lösenordsskydda din sida. Då bestämmer du ju själv vem som får läsa här inne :-)

Hoppas att allt är bra i övrigt! Vi får ta och ses snart? Ska ni uppvakta Ingela nått på Onsdag förresten? Kram!

2008-11-10 @ 21:50:17
Postat av: Ann-Sofie

Hej! Så du uppdaterar din blogg iblan ändå? Jag tänkte bara höra hur du fick ut tovorna i ditt hår efter du hade haft löshår? För mina går fan inte bort.



Kram /Fie

2008-11-11 @ 14:50:59
URL: http://thelifeoffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0