Pigg!

Hmmm... Idag är jag ledig. Tanken var att jag och Johan skulle ta en ordentlig sovmorgon och för en gångs skull sova ut utan några klockor som ringer. Och med tanke på hur trött jag var förra veckan så trodde jag att jag skulle sova till 2, helt seriöst! Men inte det... jag vaknade pigg som en lärka 7 imorse! Gick till tv:n för att se våra bästa år som dom börjat sända kl 7 men märker till min stora besvikelse att det istället är alla älskar ray! Vad hände med morgon sändningen av våra bästa år som jag var så glad över? Går ut på tv.nu för jag tänkte att dom kanske flyttat tillbaka till 9.50 som förut, men inte det heller? Visar dom inte reprisen nu helt plötsligt? Egentligen är jag inte så upprörd det var bara typiskt när jag är vaken så tidigt och hade velat se det... så jag har krypit ner till Johan flera gånger. Det är helt omöjligt att somna om! Men det är jag ju försås glad över!!=) Att jag är pigg alltså! Undra vad jag skulle göra med min energi nu då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0